موضوع بخش مقالات و نقد بازی مشخص شد

  نوشته شده در ۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ساعت ۱۹:۰۲

از هم اکنون می‌توانید شروع به نوشتن کنید

موضوع بخش مقالات و نقد بازی مشخص شد

منتقدان محترم می‌توانند در رابطه با هر سه بازی ذکر شده نقد خود را منتشر کنند و محدودیتی وجود ندارد.


بخش نقد بازی:

بازی گیلمو:

http://www.sogood.com/game/213/Gilmo_-_The_Inner_self.html

بازی فروت کرفت:

http://fruitcraft.ir/download

بازی سیاووش:

http://gameup.ir/checkout?pid=1679243039

 

نویسندگان محترم می‌توانند در همه بخش‌ها مقاله ارسال کنند و محدودیتی وجود ندارد.


بخش مقالات:

 

بازی­های رایانه­ای به عنوان ابزاری هنری-فنی به عنوان یک رسانه­ی نوین شناخته می­شود. هرگاه به یاری زبان، مفاهیم فلسفی، منطق، و علم امکان انتقال رویداد یا تجربه‌ای انسانی وجود نداشته باشد به هنر پناه می‌بریم. بازی­رایانه­ای به عنوان یک ابزار هنری این  قابلیت را دارد که بدون استفاده از زبانی خاص احساس را انتقال دهد و دلیل این امر شهود و مکاشفه‌ای است که در آن نهفته است.

 

1- بازی‌های رایانه ای، فرهنگ و رسانه

 

در این بخش، ارتباط بازی­های رایانه­ای با موضوعاتی از قبیل پیشگیری و درمان اختلالات گفتاری، شنیداری و دیداری،  فرآیند مدیریت درمان و خودمراقبتی،  اختلالات و بیماریهای ذهنی،روانی و رفتاری، بیماری­های واگیر و غیر واگیر، اثرات متابولیسمی بازی­های رایانه­ای، معلولیت و ناتوانی حرکتی، بیماری­های ناشی از کار و سایر موضوعات مرتبط به بوته نقد و چالش گذاشته می‌شود.

2- بازی‌های رایانه ای و سلامت

 

در این بخش به ارتباط بازی­های رایانه­ای با موضوعاتی از قبیل آموزش قوانین ومقررات، آموزش علوم و هنر، آموزش مقابله با حوادث و  بلایا و موقعیت­های ناشناخته، آموزش مهارت­های زندگی، تسهیل و تسریع آموزش و یادگیری (آموزش مجازی و ابزارهای کمک درسی) و سایر مباحث مرتبط به فرآیند یادگیری-یاددهی پرداخته می­شود.

3- بازی‌های رایانه ای و آموزش و یادگیری

در این بخش اساساً به موضوع تعامل انسان با رایانه (Human Computer Interaction) پرداخته می­شود که شامل گستره­ی وسیعی از موضوعات مرتبط با بازی‌های رایانه ای است از قبیل: بهینه­سازی الگوریتم­ها و کدهای موتورهای بازی­سازی، مباحث بهینه­سازی طراحی بازی، فناوری‌های نوین مانند Kinect ، کاربرد علوم شناختی در طراحی بازی­های رایانه­ای و غیره.

4- بازی‌های رایانه ای و فناوری‌های نوین

در این بخش هرگونه موضوعی که جزو چهار محور فوق نبوده است  مورد بحث قرار می­گیرد.

5- موضوعات آزاد و مرتبط