جزئیات اثر

توپ شجاع (The Brave Ball) بازی ارسال شده توسط سید صادق یوسف زاده پلتفرم ها : Windows ارسال شده در :۱۳۹۳/۱/۱۷ اثری از :سید صادق یوسف زاده درباره اثر :بازی توپ شجاع یک بازی پلتفرمر سه بعدی هست که در این بازی علاوه بر داستانی جالب , انواع پازلها و ماجراجویی‌ها و ... هم هست .

در بازی توپ شجاع داستان سرزمین توپ‌ها روایت میشود , سرزمینی که توپ شیطانی با نقشه‌های شیطانیش قصد تصاحبش را دارد . بازیکن در نقش توپ شجاع به همراه دوست توپ شجاع یعنی توپ مبارز باید جلوی نقشه‌های شیطانی توپ شیطانی را بگیرد .

توپ هایی که در سرزمین توپ‌ها هستند , برخلاف توپ‌های دنیای واقعی , توپ هایی زنده هستند !

****ویژگی‌های مهم بازی توپ شجاع ****

تم جالب و بامزه (دیالوگها و شخصیت‌های با مزه)

پنج مرحله اصلی زیبا و فانتزی (جنگل فانتزی و جنگل تاریک و بیابان شنی و شهر رباتی و شهر شیطانی )

boos fight‌ها (غول) خاص و ویژه که هر کدام به روش خاصی نابود می‌شوند

معما یا پازل (معماهای فیزیکی و معماهای خالص)

پاور آپ هایی مخصوص که هیجان بازی را افزایش میدهند !

گرافیک فانتزی

یکی از کاملترین بازی‌های ball rolling

نکته : این دموی مخصوص شامل سه مرحله اصلی از پنج مرحله اصلی بازی هست
( مرحله چهارم بازی در دست ساخت هست )
تصاویر :
دانلود بازی
3.91 از 23 امتیاز
امتیاز ایده وطراحی بازی : 27.5 /100
امتیاز گرافیک و موسیقی : 40 /100
امتیاز فنی : 35 /100

2 نقد داور

  • محمد طالبیان ۱۳۹۳/۴/۱۸ ۱۸:۰۷

    ایده تکراری

  • آیدین نوری ۱۳۹۳/۴/۲۷ ۲۰:۰۷

    سلام آقای یوسف زاده خسته نباشید.
    بازی جالبی است و پیدا کردن کلیدها کمی دشوار است و گیمر را به چالش می‌کشاند. فقط گاهی کنترل توپ و حرکت آن بر روی دو میله‌ی موازی سخت و اعصاب خرد کن می‌شود.
    این طور بازی و سبک نیازی به داستان ندارد اما این‌که داستانی را برای‌اش تعریف کردید و دیالوگ‌هایی نوشتید بازی را برای کودکان خیلی جذاب‌تر می‌کند.
    گاهی به برخی جاها گیر می‌کنیم مانند درخت و میله‌ها، توپ را نمی‌توانیم هیچ تکانی دهیم. هیچ Restart‌ای هم موجود نیست و مجبوریم مرحله را دوباره بارگذاری کنیم.
    متون مکالمات را چندین بار بخوانید و اشکالات املایی و نگارشی آن‌ها را برطرف سازید. خصوصا به جای کاما از ویرگول استفاده کنید.
    وقتی آیتم Shield رو می‌گیریم یک موسیقی‌ای علاوه بر موسیقی اصلی بازی پخش می‌شود که جالب نیست و قاطی می‌شود. در این‌طور مواقع آهنگ اصلی را قطع کنید.
    آبجکت‌ها و موانع محیط متفاوت و زیاد هستند و این خیلی خوب است.
    طراحی مراحل بازی جای کار بیش‌تری دارد. مثلا در بعضی جاها اگر یک اشتباه کوچک کنیم و جای اشتباهی بیفتیم هیچ راه برگشتی نداریم و باید خودمان را به پایین بیاندازیم.
    معمای آخر مرحله‌ی دوم و سوم بسیار ساده‌ست. اگر معماهای بیش‌تر و با چالش بیش‌تری قرار دهید خیلی بهتر است.
    در مکالمات شخصیت‌ها می‌توانید چهره‌ی کاراکترها را تغییر دهید. به حالت عصبانی، ناراحت، خوشحال و ... در بیایند و همیشه به یک شکل نباشند.
    باس‌فایت مرحله‌ی دوم خیلی از بین بردن‌اش راحت بود.
    حرکات دشمنان از دو جهت مشخص است و از وسط حرکت نمی‌کنند. اگر ما توپ شجاع را همیشه از وسط به حرکت در بیاوریم هیچ‌وقت به دشمنان برخورد نمی‌کند.
    در مرحله‌ی سوم اگر کمی جلوتر به سمت چپ یا راست برویم در مرحله نسبتا گم می‌شویم. طراحی مرحله‌ی این بازی کمی مشکل دارد و گیمر را سردرگم می‌کند.
    گذر از باس‌فایت این مرحله هم بسیار آسان است. اگر زمان از 5 دقیقه هم بگذرد هیچ اتفاقی نمی‌افتد.
    روی هوش مصنوعی باس‌فایت‌ها و ایجاد چالش بیش‌تر برای گیمر کار کنید.
    انشالله موفق باشید

10 نظر (نمایش فقط برای صاحب اثر)