جزئیات اثر

نبردهای پایدار بازی ارسال شده توسط علی افروغه پلتفرم ها : Windows ارسال شده در :۱۳۹۳/۲/۲۱ اثری از :تیم بازیسازی هنر در فناوری
AIT : Art In Tech
درباره اثر :یک بازی اکشن اول شخص که بیشتر بعد فنی کار مورد هدف بوده .
تصاویر :
4.5 از 1 امتیاز
امتیاز ایده وطراحی بازی : 25 /100
امتیاز گرافیک و موسیقی : 31.67 /100
امتیاز فنی : 26.67 /100

3 نقد داور

  • آیدین نوری ۱۳۹۳/۴/۲۵ ۱۴:۰۷

    سلام آقای افروغه خسته نباشید.

    در بخش راهنما وقتی می‌میریم هیچ اتفاقی نمی‌افتد و از چک‌پوینت قبلی هم دوباره شروع نمی‌شود و فقط باید Esc را زده و به منو بازگردیم. هم‌چنین در این مرحله اگر کارها را یک مقدار زودتر انجام بدهیم سلاح تیراندازی نمی‌کند و باید دوباره مرحله را آغاز کنیم.
    کنترل دوربین نسبتا بد است و سرعت پایینی دارد اگر حساسیت ماوس هم بالا ببریم تاثیر چندانی ندارد.
    صدای تیر خوردن و مردن دشمنان اصلا خوب نیست.
    وقتی دشمن را می‌کُشیم و بر روی زمین می‌افتد هنوز نشانه‌گر سلاح بر روی او به رنگ قرمز است.
    گاهی تصویر خون دشمن بر روی هوا و صفحه می‌ماند.
    صدای خشاب عوض کردن با خودِ عمل‌اش هماهنگ نیست.
    دشمنان خود به خود تیر می‌زنند و به حضور شما کاری ندارند.
    هم‌چنین وقتی به دنبال ما می‌آیند و در حرکت هستند هیچ تیری نمی‌زنند و به‌راحتی می‌توانیم آن‌ها را از پا دربیاوریم.
    دویدن کاراکتر اصلی خوب نیست. هنگام دویدن و برخورد به دیوار لرزش ایجاد می‌شود و داخل دیوار را می‌توانیم مشاهده کنیم.
    در مرحله‌ی دوم صدای تیرهای تیربار گاهی قطع می‌شود. دشمنان هم مداوم در حال تیراندازی هستند و مهمات خیلی زیادی را به همراه دارند!
    تکسچرها خوب نیستند و گاهی هم خودشان و هم سایه‌های اشیا با لرزش شدیدی همراه می‌شوند.
    در تمام بازی‌ها از نزدیک و با یک بار چاقو زدن دشمن می‌میرد. اما در این بازی گاهی باید دو یا سه بار چاقو بزنیم.
    پرش کاراکتر اصلا خوب نیست و فقط 5 سانتی‌متر از زمین بلند می‌شود.
    گاهی دشمنان در هم گیر می‌کنند. گاهی از داخل دیوار به ما تیر می‌زنند. گاهی هنگام دویدن گیر می‌کنند و درجا می‌زنند.
    تنوع دشمنان کم است. یک نوع سلاح هم بیش‌تر در بازی نیست که از جذابیت بازی به‌شدت می‌کاهد.
    پرتاب نارنجک کمی مشکل دارد و گاهی با زاویه‌های خیلی عجیبی پرتاب می‌شوند. هم‌چنین اندازه‌ی نارنجک بسیار کوچک است.
    شاهد هیچ‌گونه موسیقی هم در بازی نیستیم. استفاده از موسیقی در جذابیت و انس گرفتن گیمر با داستان و گیم‌پلی تاثیر خاصی دارد.
    اگر پیش زمینه‌ی داستانی بازی را با یک سینماتیک شروع می‌کردید خیلی بهتر بود. هم‌چنین بازی ناگهانی به پایان می‌رسد که جالب نیست.
    این بازی هنوز خیلی جای کار دارد و باید خیلی بیش‌تر روی‌اش کار کنید.
    انشالله موفق باشید

  • محمد طالبیان ۱۳۹۳/۴/۲۹ ۱۳:۰۷

    پر از مشکلات ریز و درشت در زمینه گیم پلی. از حرکت و انتقال در محیط گرفته تا تیر اندازی همه به شکلی ناقص پیاده سازی شده اند. گرافیک و صداگذاری نیز در سطح خوبی قرار ندارد. بهتر است روی عناوین این چنینی که برای رسیدن به کیفیت خوب نیاز به صرف مدت زمان زیاد دارند، سرمایه گذاری نکنید

  • شایان ضیایی ۱۳۹۳/۵/۱۳ ۲۱:۰۸

    مانند سایر شرکت کننده‌های جشنواره ظاهرا درک درستی از بازی‌سازی ایندی نداشته‌اید و تحت تاثیر بلاک‌باسترهای مطرح جهان تصمیم به ساخت این بازی گرفته‌اید. البته قصد بنده این نیست که بازی شما را ضعیف جلوه بدهم اما بازی ایندی معمولا فرصتی برای سارنده و گیمر است که از محیط عامه‌ی بازی‌های روز خارج شده و کمی از لحاظ ذهنی درگیر شود.

1 نظر (نمایش فقط برای صاحب اثر)