جزئیات اثر

سفینه نبرد بازی ارسال شده توسط میثم بیرانوند پلتفرم ها : Windows Mac Linux ارسال شده در :۱۳۹۳/۱/۱۶ اثری از :میثم بیرانوند درباره اثر :بازی سفینه نبرد از 5 مرحله تشکیل شده است.
شما در 4 مرحله اول باید از موانع و دشمنان عبور کنید تا به مقصد برسید آن زمان شما به مرحله بعد می‌روید
در مرحله 5 که نبرد نهایی شکل میگیرد شما باید دشمنان را نابود کنید
برای بالا رفتن سفینه چپ کلیک ماوس یا Ctrl را از صفحه کلید نگه دارید و برای پایین آمدن دکمه‌ی فشرده شده را رها کنید
در 4 مرحله اول شما فاقد سلاح هستید اما در مرحله 5 شما سلاح در اختیار دارید برای استفاده از آن از راست کلیک یا Alt از روی صفحه کلید استفاده کنید
باید مراقب باشید علاوه بر برخورد با دیوار‌ها حواستان هم به تیر‌های نامرئی دشمن باشد، این تیرها فقط دود قرمزی از خود بجا دارند مرافب باید جلوی این دود نباشید اما میتوانید از دود عبور کنید
این بازی به سیستم ذخیره خودکار مجهز است یعنی شما با خروج از بازی میتوانید دفعات بعدی از همان مرحله ای که باخته بودید بازی را از سر بگیرید که در منوی اصلی دکمه "ادامه بازی" این کار را میکند.
در هر مرحله بیشترین رکورد حرکت شما ثبت میشود و میتوانید بر اساس ان پیشرفت خود را بسنجید و حتی میتوانید بین خود و دوستانتان مسابقه بگذارید که کدامتان بیشتر جلو میرود!
بهترین حالت برای اجرا 1366*768 می‌باشد
این بازی با موتور یونیتی ساخته شده است و بیشترین تمرکزم روی برنامه نویسی بوده است
امیدوارم از بازی لذت ببرید!
تصاویر :
دانلود بازی
1.25 از 8 امتیاز
امتیاز ایده وطراحی بازی : 23.33 /100
امتیاز گرافیک و موسیقی : 20 /100
امتیاز فنی : 28.33 /100

3 نقد داور

  • آیدین نوری ۱۳۹۳/۴/۱۵ ۱۲:۰۷

    سلام آقای بیرانوند خسته نباشید.
    کنترل بازی برای گیمرهایی که تازه با این سبک بازی آشنا شده‌اند سخت است و حرکت سفینه کمی غیرطبیعی جلوه می‌کند.
    از پس زمینه و آبجکت‌های مرتبط با فضا استفاده می‌کردید خیلی بهتر بود.
    لودینگ بازی طولانی است.
    متن راهنمای بازی کمی تار است.
    گاهی اوقات هنگام لود بازی صدای انفجار می‌آید و وقتی لودینگ تمام می‌شود مشاهده می‌گردد که بدون بازی کردن باخته‌ایم!
    در مرحله‌ی دوم اگر هیچ کلیدی را فشار ندهید تا امتیاز 230 خود سفینه به‌راحتی جلو می‌رود.
    اگر تند تند کلید Ctrl را فشار دهیم کنترل و به پایان رساندن بازی ساده می‌شود.
    می‌توانستید از ترک‌های بیش‌تر برای موسیقی استفاده کنید تا از تکراری شدن جلوگیری کند.
    انشالله موفق باشید

  • محمد طالبیان ۱۳۹۳/۴/۱۸ ۱۸:۰۷

    ایده تکراری

  • شایان ضیایی ۱۳۹۳/۵/۱۳ ۱۹:۰۸

    همان‌طور که خودتان هم فرمودید مشخصا توجهی به گرافیک و کلا بخش بصری بازی نداشته‌اید و همین باعث می‌شود که گیمر از بازی زده شود. کنترل و حرکت سفینه‌ها کاملا غیرمنطقی بوده و اصلا روان نیست. هنوز جای کار بسیاری وجود دارد

1 نظر (نمایش فقط برای صاحب اثر)