جزئیات اثر

بهینه سازی سیستم‌های حرکتی بازی‌ها در دستگاه‌های هوشمند مقاله ارسال شده توسط محسن پیری زاده ارسال شده در :۱۳۹۵/۸/۲۹ اثری از :محسن پیری زاده درباره اثر :در این مقاله به بررسی انواع سیستم‌های حرکتی پیاده شده بر روی اشیا ( Objects) در اپلیکیشن‌های مربوط به دستگاه‌های هوشمند، مزایا، معایب و راندمان اجرایی هر یک از آنها شامل میزان فریم در ثانیه، حافظه مورد استفاده، تاخیر زمانی اجرا و هم چنین چگونگی پیاده سازی این سیستم‌های حرکتی، در قالب یک بازی ساده در انجین بازیسازی Game Maker Studio خواهیم پرداخت.

0 نقد داور

0 نظر (نمایش فقط برای صاحب اثر)