جزئیات اثر

طراحی بازی مقاله ارسال شده توسط محمد امین سجودی ارسال شده در :۱۳۹۲/۱۱/۱۴ اثری از :محمد امین سجودی
دانلود مقاله
2.22 از 9 امتیاز
امتیاز کل : 82.5 /100

2 نقد داور

  • پویا ایماندار ۱۳۹۳/۴/۱۱ ۱۹:۰۷

    خوب.
    در پناه خدا، موفق باشید.
    http://pooya-eimandar.com

  • دکتر محمدحسین رضوانی ۱۳۹۳/۵/۱۳ ۱۹:۰۸

    مقاله حاضر یکی از بهترین آثار ارسال شده به جشنواره است که هم به لحاظ نگارشی و هم سازماندهی بسیار مناسب تدوین شده است و نشان از آشنایی نویسنده با اصول و اسلوب مقاله نویسی و نیز اصول طراحی بازی‌های رایانه ای دارد.
    خصوصا توضیحاتی که در مورد بالانس کردن بازی ارائه شده است بسیار عالی بود. من به شخصه تاکنون مقاله ای به این کاملی در مورد طراحی بازی‌های رایانه ای به زبان فارسی ندیده بودم و از این منظر بسیار راهبردی و حیاتی است.
    مطالبی که عنوان شده است مفید و قابل اعتنا بوده و گردآوری خوبی از مطالب مطرح شده در اینترنت و سایت‌های اطلاع رسانی بازی‌های رایانه ای می‌باشد. اثر به لحاظ ساختاری خوب سازماندهی شده است و در بیان منظور موفق بوده است. مهم‌ترین ضعف اثر این است که نویسنده محترم هیچ تحلیل شخصی از خود ارائه نداده است و فقط به جمع آوری مطالب از گوشه و کنار پرداخته است. معمولا در مقالات سطح اول جهان و در همایش‌های خارجی بسیار معتبر سعی می‌کنند از مقالات مروری کم‌تر استفاده کنند لیکن با توجه به اینکه سال اول همایش است و مقالات نیز عمدتا از نوع مروری هستند لذا بنده نمره تقریبا کاملی به این اثر می‌دهم.
    ضمن تشکر از آقای سجودی به جهت مشارکت در بخش مقالات این همایش لازم می‌دانیم همینجا از آقای سجودی دعوت کنیم همکاری و تعامل مرکز علمی کاربردی بنیاد و خیل دانشجویان علاقمند داشته باشند و دانشجویان رشته کارگردانی وطراحی بازی‌های رایانه ای را از دانش و مهارت‌های کاربردی و تجارب گرانبهای خود بهره مند سازند. ضمنا نویسنده محترم دعوت می‌گردد مطالب و نظرگاه خود را در مورد طراحی سیلابس رشته کارشناسی تولید و تهیه کنندگی بازی‌های رایانه ای اعلام نماید.

2 نظر (نمایش فقط برای صاحب اثر)