جزئیات اثر

استفاده از یادگیری Q برای توسعه بات‌ها در بازی‌های رایانه ای مقاله ارسال شده توسط esmail mobini ارسال شده در :۱۳۹۵/۸/۲۲ اثری از :اسماعیل مبینی دهکردی، مانا فلاح نژاد
1 - کارشناس ارشد فناوری اطلاعات-دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی
Mobini.Esmail67@Gmail.Com
2 - کارشناس ارشد فناوری اطلاعات-دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی
FalahNezahad@Mail.Com
درباره اثر :هدف تکنیک‌های هوشمند به نام AI بازی (هوش مصنوعی بازی) که در بازی‌های ویدئویی به کار می‌روند، ارائه‌ی یک اجرای چالشی و جذاب است. این بازی‌ها با افزایش پیچیدگی، نیازهای و چالش‌های مشابهی را که هوش مصنوعی با آن روبرو است به توسعه‌دهندگان ارائه می‌کنند. تکنیک‌های یادگیری ماشین مانند یادگیری تقویتی در صورت استفاده از یک مدل دقیق ، دشوار خواهند بود و نیازمند تنظیم پارامترهای متعددی برای ارائه‌ی عملکرد رضایت بخش هستند. بنابراین این مقاله برای استنتاج چند رفتار اولیه، یادگیری برای مبارزه و استقرار بمب برای بات‌های بازی رایانه ای به بررسی یادگیری Q می‌پردازد و این که بات‌ها چگونه از دانش مدل‌های خلاصه‌شده برای استنتاج رفتار آن در یک مدل دقیق استفاده می‌کنند.
دانلود مقاله
3.75 از 2 امتیاز

0 نقد داور

0 نظر (نمایش فقط برای صاحب اثر)