جزئیات اثر

جاذبه جادویی بازی ارسال شده توسط محمد نوروزی پور پلتفرم ها : اندروید ارسال شده در :۱۳۹۳/۱/۱۶ اثری از :گروه صاعقه به مدیریت محمد نوروزی پور درباره اثر :حباب کوچولو از گروهش عقب افتاده تا جایی که می‌تونید اون رو به گروهش نزدیک کنید و رکورد خودتون رو ثبت کنید . برای اینکار شما باید از جاذبه کمک بگیرید . و جاذبه رو به سمت بالا و پایین تغییر بدید تا حباب کوچولو از بین موانع عبور کنی . در بعضی مواقع هم باید دیوار‌های روبروی حباب رو با موشک خراب کنید.

امیدوارم بیشترین رکورد رو بزنید .

لینک بازی در بازار :
http://cafebazaar.ir/app/com.Saeghe.Magical_Gravity/?l=fa
تصاویر :
1.77 از 11 امتیاز
امتیاز ایده وطراحی بازی : 62.5 /100
امتیاز گرافیک و موسیقی : 27.5 /100
امتیاز فنی : 37.5 /100

2 نقد داور

  • آیدین نوری ۱۳۹۳/۴/۱۵ ۱۲:۰۷

    سلام آقای نوروزی پور خسته نباشید.
    ایده‌ی جالبی دارد و استفاده از جاذبه، بازی را سخت کرده است (به خصوص از مرحله‌ی سه به بعد).
    باگ‌هایی در بعضی مراحل وجود دارد که مانع پیش‌روی در بازی می‌شود و امتیاز بی‌هیچ عملی اضافه می‌گردد.
    هیچ ثبت رکورد یا جدول رکوردبندی‌ای نداریم که بخواهیم برای جابه‌جا کردن مقام‌ها میل به بازی کردن پیدا کنیم.
    این‌که برای هر مرحله هیچ چک‌پوینتی وجود ندارد و مثلا اگر مرحله‌ی آخر باشیم و ناگهان ببازیم باید دوباره از اولین مرحله شروع کنیم که خوب تکرار چندین باره‌ی این عمل باعث پاک کردن بازی می‌شود.
    طراحی مراحل بازی جای کار بیش‌تری دارد. زیرا مثلا باید چندین و چند بار ببازیم تا بفهمیم که باید از کدام مسیر برویم که برخوردی نداشته باشیم!
    در راهنمای بازی هم می‌نوشتید که دو آبجکت قرمز رنگ و سبز رنگ برای چه است بهتر بود.
    بک‌گراند بازی چند لایه است، تکه تکه شده که جالب نیست.
    اگر قابلیت لمس همزمان چند کلید را می‌گذاشتید خیلی بهتر بود چرا که هنگامی که به دیواری برای خرد کردن آن می‌رسیم و بخواهیم جاذبه هم عوض کنیم تیری شلیک نمی‌شود (یا برعکس جاذبه تغییری نمی‌کند) و به راحتی تمام زحمات ما از بین می‌رود.
    موسیقی چند ثانیه‌ای بازی مداوم تکرار می‌شود و گیمر مجبور می‌شود صدا را قطع کند.
    اما در کل بازی جذابی بود، اگر مشکلات‌اش رفع شود می‌تواند موفقیت‌های خوبی کسب کند.
    انشالله موفق باشید

  • شایان ضیایی ۱۳۹۳/۵/۱۳ ۱۹:۰۸

    کنترل بازی در ابتدا واقعا سخت است و گیمر هیچ ایده‌ای ندارد که باید بازی را چطور پیش ببرد هم‌چنین عدم وجود سیو ارزش تکرار بازی را تا حد زیادی از بین برده است و حتی باعث می‌شود که ساخت مراحل بالاتر کاری بیهوده باشد چرا که کم پیش می‌آید کسی بتواند به خوبی و پشت سرهم مراحل را پشت سر بگذارد.

5 نظر (نمایش فقط برای صاحب اثر)