جزئیات اثر

Smile Engine فناوری ارسال شده توسط علی افروغه ارسال شده در :۱۳۹۳/۲/۱۴ اثری از :علی افروغه درباره اثر :موتور گرافیکی Smile Engine با قابلیت‌های زیر :
- Light Pre Pass Pipeline ( Deferred Lighting )
- Diffuse - Specular - Bump Mapping
- Reflection
- Dynamic soft Shadows (using PCF for Directional and point lights, Exponential Shadow Maps for Spot Lights)
- Supports Directional lights - Point Lights - Spot Lights
- Height Map based Terrain System
- Reflective Water Shader + Sun Reflection
- Lens Flares for all light types
- SkyBox
- GPU Billboards
- Automatic Generation of Axis Aligned Bounding Boxes(AABB) for Meshes
- Frustum Culling
- Instancing (it gives the ability to render similar objects with one draw call)
- Component Based
Post Processes Effects:
- Bloom
- Sun Rays (God Rays)
- Blur
- Black&White
- Depth Of Field (DOF)
- Keyframed Animations
- Parralax Mapping

داوران عزیز دقت بفرمایند که parallax mapping به تازگی اضافه شده لذا در document و sample هایی که فرستادم قرار ندارد. اما عکسی از آن اتچ کردم.(در صورت درخواست هم دمویی می‌فرستم) قابل توجه است که تکنیک parallax با تغییر uv صورت می‌گیرد نه با raytracing .

در حال حاضر این نسخه ابتدایی موتور هست که از Directx9 پشتیبانی می‌کند. نسخه‌ی بعدی موتور در حال توسعه با پشتوانه‌ی Directx11 هست. اما متاسفانه به این دلیل که بنده امسال کنکور دارم کار توسعه نسخه‌ی جدید به کندی پیش می‌رود و نسخه‌ی قدیمی یعنی Directx9 با ویژگی‌های ذکر شده را فرستادم.

با تشکر
تصاویر :
2.67 از 9 امتیاز
امتیاز کل : 85 /100

1 نقد داور

  • پویا ایماندار ۱۳۹۳/۳/۲۱ ۱۵:۰۶

    از نظر فنی کار خوبی انجام شده. پیشنهاد میکنم حتما توسعه موتور، روی نسخه 11 DirectX را ادامه بدید. با توجه به اینکه رو XNA کد زدید پیشنهاد میکنم برای نسل بعدی سمت SharpDX برید یا مستقیما Native کد بزنید. امیدوارم تو آینده Simle تبدیل به موتور گرافیکی بشه که خروجی‌های موبایل رو هم پشتیبانی کنه.

    در پناه خدا، موفق باشید.
    http://pooya-eimandar.com

4 نظر (نمایش فقط برای صاحب اثر)