جزئیات اثر

نکاتی عمومی برای بهبود عملکرد و یهینه سازی بازی ها مقاله ارسال شده توسط صمد علیقلی زاده ارسال شده در :۱۳۹۲/۱۱/۲۹ اثری از :صمد علیقلی زاده درباره اثر :برای ساخت بازی هایی که بتوانند بازار و مخاطبان با دامنه ای گسترده‌تر را در بر گیرند نیاز است تا بازی‌ها حدالامکان کم مصرف(پردازش) ، سبک و روان باشند و برای رسیدن به بازی هایی سریع و در عین حال جذاب و زیبا روشها و توصیه هایی وجود دارند که با رعایت آنها می‌توان به میزان قابل توجهی بهره و سرعت اجرای بازی را افزایش داد و از میزان پردازشهای اضافی کم کرد و بازی را تولید کرد که به خوبی با مخاطب ارتباط احساسی و هیجانی برقرار می‌کند و در اغلب سیستم‌های قدیمی و... به راحتی و بدون توقف اجرا می‌شود.
در این مقاله موتور یونیتی به عنوان موتور هدف انتخاب شده است
دانلود مقاله
2.45 از 11 امتیاز
امتیاز کل : 82.5 /100

2 نقد داور

  • پویا ایماندار ۱۳۹۳/۴/۱۱ ۱۹:۰۷

    کامل بود. لطفا بر طیق استاندارد Template یک ژورنال بازنویسی کنید. نمونه لینک زیر را بررسی کنید.

    https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&ved=0CDcQFjAH&url=http%3A%2F%2Fontheuniversity.com%2F_uploads%2FCG_ArticleTemplate.dotx&ei=3yC0U_zkC8WPyATgsILgAQ&usg=AFQjCNERzcYeWqXXmMToizlUwXbtiqq41A&bvm=bv.70138588,d.dGc&cad=rja

    در پناه خدا، موفق باشید.
    http://pooya-eimandar.com

  • دکتر محمدحسین رضوانی ۱۳۹۳/۵/۱۳ ۲۱:۰۸

    این اثر از سوی آقای علیقلی زاده ارائه شده است و نکاتی عمومی برای طراحی و بهبود کارایی بازی‌های رایانه ای است.
    همانگونه که در نتیجه گیری این مقاله گفته شده است و خود نویسندگان نیز به درستی به آن اشاره کرده اند با توجه به بازه‌های زمانی ارتقای سیستم سخت افزاری در بین کاربران توجهبه نکات طراحی بازی الزامی است.
    مطالبی که عنوان شده است مفید و قابل اعتنا بوده و گردآوری خوبی از مطالب مطرح شده در اینترنت و سایت‌های اطلاع رسانی بازی‌های رایانه ای می‌باشد. مهم‌ترین ضعف مقاله این است که از مراجع و رفرنس‌ها در متن مقاله به خیلی کم استفاده شده است!

1 نظر (نمایش فقط برای صاحب اثر)