جزئیات اثر

موتور بازی سازی بهیموث (Behemoth) فناوری ارسال شده توسط اشکان طاهری زاده ارسال شده در :۱۳۹۸/۴/۱۸ اثری از :برنامه نویس:
اشکان طاهری زاده
درباره اثر :آپدیت مورخ 98/4/28
اضافه کردن آموزش ساخت یک بازی کوچک با این انجین + رفع چند باگ

-------------------------------------------------------
این انجین به صورت پایه با زبان سی پلاس پلاس نوشته شده است

برخی از امکانات:
* ادیتور قدرتمند WYSIWYG برای طراحی مراحل, مدیریت آبجکت ها, مدیریت اسپرایت‌ها و ... که بازی ساز را بی نیاز از نرم افزار‌های جانبی دیگر می‌کند.
* قابلیت پورت بازی‌ها به: Windows – Linux – Android – HTML5 - UWP
* امکان اسکریپت نویسی برای هر آبجکت به صورت جداگانه به همراه کتابخانه ای بسیار قدرتمند
* پشتیبانی از افکت‌های گرافیکی (Particle System – Shader)
* پشتیبانی از تکنولوژی‌های روز بازی سازی مانند Skeleton Animation و ...
* سیستم مدیریت منابع اتوماتیک (Memory Resource Management)
* دارای سیستم هوش مصنوعی (AI)
* امکان ساخت بازی چند نفره و آنلاین
* پشتیبانی از امکانات سخت افزاری (گیم پد, تاچ اسکرین, سنسور‌ها و ...)
* امکان ساخت پلاگین با زبان ++C
* پشتیبانی از نرم افزار Spine
* و ده‌ها امکان دیگر ...

مشخصات فنی:

IDE UI Toolkit: Qt5
Graphics API: OpenGL OpenGLES DirectX
Sound Engine: OpenAL
Scripting Engine: Angel Script
Physics Engine: Box2D
Network: Enet – Curl
تصاویر :
4.92 از 6 امتیاز

0 نقد داور

1 نظر (نمایش فقط برای صاحب اثر)