جزئیات اثر

بند انگشتی بازی ارسال شده توسط محمدرضا آرشیان پلتفرم ها : Windows ارسال شده در :۱۳۹۳/۲/۲۳ اثری از :محمدرضا آرشیان
محمدرضا مقدم فر
آرش غلامی
درباره اثر :«این بازی برنده‌ی جایزه‌ی بهترین ایده و خلاقیت در مسابقات بازی سازی کاشان در سال 1393 شد.»
بازی بند انگشتی با ترکیب تکنیک‌های سینمایی و بازی سازی در مدت کمتر از 48 ساعت توسط تیم ماه نقره ای به طور کامل در محل خود مسابقات تولید شد. کلیه‌ی آبجکت‌ها و مراحل قابل مشاهده در بازی، در محل جشنواره به صورت حقیقی وجود داشتند و تیم ماه نقره ای با جمع آوری و تبدیل این موارد به Assets قابل استفاده در بازی، سبک جدیدی از بازی‌های 48 ساعته را پایه ریزی کرد.
داستان بازی مربوط به یک فرد غرغرو است که برای شرکت در مسابقات به کاشان سفر میکند. در یکی از ابنیه‌ی تاریخی از یک دستفروش شکلاتی را خریده و میخورد. در زمان مسابقه احساس خستگی کرده و شکلات را میخورد ولی ناگهان متوجه میشود که ...
تصاویر :
دانلود بازی
3.3 از 5 امتیاز
امتیاز ایده وطراحی بازی : 46.25 /100
امتیاز گرافیک و موسیقی : 25 /100
امتیاز فنی : 38.75 /100

4 نقد داور

  • آیدین نوری ۱۳۹۳/۴/۲۳ ۱۰:۰۷

    سلام آقای آرشیان خسته نباشید.
    بازی هیچ منویی ندارد و کار گیمر را برای توقف، خروج و ... بسیار سخت می‌کند.
    بازی ایرانیِ اگر من کوچک بودم دقیقا مانند بازی شما قبلا موجود بود. اما این‌که چنین ایده‌ای را در دو روز پیاده‌سازی کردید خوب است.
    تصاویر و متونی که در ابتدای بازی به نمایش در می‌آیند تار هستند و خوب جلوه نمی‌کنند.
    کاراکتر اصلی هنگام راه رفتن پاهایش با لرزش شدیدی مواجه می‌شود.
    وقتی این کاراکتر می‌نشیند هم مداوم با لرزشی همراه است.
    صداگذاری خوب انجام نشده است و صداپیشه کاملا مصنوعی عمل می‌کند و خیلی بهتر از این‌ها می‌توانست احساسات واقعی را نشان دهد.
    هنگامی که در تار عنکبوت گرفتاریم و صدای کاراکتر اصلی شنیده می‌شود اگر زودتر از صدا عمل کنیم و کلیدهای لازم را فشار دهیم بازی چند ثانیه‌ی کوتاهی فریز می‌شود.
    موسیقی بازی پس از مدتی تکراری می‌شود و مجبور به قطع صدا هستیم. از ترک‌های بیش‌تری برای موسیقی استفاده کنید.
    اگر راهنمایی هم در بازی قرار می‌دادید خیلی بهتر بود چرا که بعضی جاها واقعا مشخص نیست که باید چه کاری انجام دهیم و چگونه به جای مشخص برسیم.
    انشالله موفق باشید

  • محمد طالبیان ۱۳۹۳/۴/۲۹ ۱۳:۰۷

    ایده تکراری و پیاده سازی نامناسب

  • سید محمدعلی وزیری ۱۳۹۳/۵/۱ ۱۲:۰۷

    بنا به زمان کم و محدود بودن زمانتان بازی خوبی بود ولی وجود باگ‌های زیاد کمی ادامه دادن بازی رو دشوار می‌کرد
    صدا گذاری نا مناسب هم از جذابیت بازی کاسته بود در کل خسته نباشید

  • شایان ضیایی ۱۳۹۳/۵/۱۴ ۱۴:۰۸

    به شخصه تابه‌حال چنین ایده‌ای ندیده بودم و از این لحاظ بازی شما برایم جالب بود... بازی از دید فنی نسبت به این‌که در مدت 48 ساعت ساخته شده در حد نسبتا قابل قبولی قرار داشت اما به‌هرحال باگ‌ها کمی آزاردهنده بود... اگر همین ایده در قالب یک بازی بزرگ‌تر و پرهزینه‌تر پیاده شود مطمئنا کار جالبی از آب در خواهد آمد... خسته نباشید

2 نظر (نمایش فقط برای صاحب اثر)