به عنوان یک نمونه اولیه قابل قبول است. اما از آنجایی که روندی برای بردن یا باختن وجود ندارد اصلا یک بازی واقعی به حساب نمیآید. روند مناسبی برای بردن، باختن و امتیاز دهی بسازید. تا وقتی که ما امتیازات را نمیبینیم هیچ فایده ای ندارد. صدای مناسبی برای زدن سیبهای اشتباه و صحیح قرار بدهید. آموزش بازی کردن باید داخل بازی باشد. - اینکه منوی بازی متناسب با تم بازی طراحی شده خوبه اما گیم پلی بازی جای کار بیشتری دارد.بهتر بود با گذاشتن محدودیت هایی پلیر رو مجبور به تمرکز و فکر بیشتری کنید که این امر با محدود کردن تعداد سنگهای قابل پرتاب و ... امکان پذیر میشد.سبک بازی انتخابی شما قابلیت توسعهی بیشتر و گیم پلیهای متنوعتری رو هم داره، پس سعی کنید بیشتر روش کار کنید. - مشخص نیست دقیقا هدف بازی چیست. معلوم نیست امتیاز فعلی ما چند است. چقدر فرصت داریم بازی تمام شود. آرت ضعیفی دارد و عناصر بازی متناسب هم از نظر آرت نیستند. بهتر بود تعداد سنگها محدود بود و مشخص بود کی بازی تمام میشود. - - اضافه کردن انیمیت به پسر بچه و افزودن particle مثل muzzle flash ویا hit effect این بازی را جذابتر خواهد کرد. - بازی نیازمند تغییرات زیادی هست. از ابتدا به پلتفرم بازی دقت کنید، بازی هایی که در این سبک هستند بهتر است برای پلتفرم تلفنهای همراه ساخته شوند. به دلیل فقدان مکانیسمهای جدید ، بازی جذابیتی در ادامه نداره. به علاوهی طراحی هنری بازی که باید روش کار بشه - بهتر بود غیر از موزیک پس زمینه صداهای دیگر هم وجود داشت مثل برخورد سنگ به سیبها و افتادن آنها در سبد - بهتر بود زمان و تعداد سیب هایی که جمع آوری کردیم به جای قرار داشتن در پنجره بازی در درون خود بازی ثبت میشد.