صفحه اصلی
رویدادهای مستقل
رقابت ها
پنجمین دوره جشنواره
چهارمین دوره جشنواره
سومین دوره جشنواره
چهارمین دوره مسابقات ملی بازی سازی 48 ساعته(IranGDC 2016 )
دومین دوره جشنواره
نخستین دوره جشنواره
عضویت
ورود
شرایط
پرسش های متداول
حمایت مالی
حامیان رسانه ای
درباره
تماس با ما
جستجو
دومین دوره جشنواره
همه
بازی
بازی نامه
نقد
فناوری
کاراکتر
مقاله
تولد یک بازی ساز
توسعه بازی با مدیریت ارتباط الکترونیکی با بازیکن
انجام عمومی بازیها، رویکردی نوین در هوش مصنوعی عمومی
مشکلات بازی سازان مستقل
بررسی تطبیقی حقوقی آمریکا، چین و ایران در زمینه بازیهای ویدئویی
مفهوم Level Design و کاربرد آن در بازی ویدیویی
گرافیک سه بعدی در وب
کاربرد منطق فازی برای هوش مصنوعی در بازیهای رایانه ای
unity
فرایند ساخت بازی
شروعی برای بازی سازی
تربیت خلاقانه در بازی سازی
بازی سازی و موانع آن
قانون کپی رایت و تولیدات ایرانی
استفاده از ظرفیت دانشگاهها جهت پیشبرد صنعت بازیهای رایانه ای
تاثیرات مثبت و منفی بازیهای رایانه ای
بررسی طراحی پیشرفته مکانیکها در خلق بازیهای تدریجی و غیر منتظر
نکات و ترفندهای بهینه سازی در موتور یونیتی
نکاتی در مورد ساخت و طراحی بازی
ارائهی یک مدل کارا برای موتورهای بازی
نقد و بررسی شبگرد
نکاتی در باره بازی سازی
رویکرد جدید در آفرینش بازیهای خلاقانه، گونههای ادبی در داستان
مروری بر صنعت بازیهای رایانه ای